woensdag 10 oktober 2012

Waar zijn die kriebeldiertjes?

Op maandag, 1 oktober 2012, gingen de leerlingen op zoek naar kriebelbeestjes op de speelplaats.

Wat vonden zij van deze opdracht?
Isaak: Het was echt supertof!  Wat ik niet leuk vond, is dat we maar 10 minuten kregen om dieren te zoeken.  Ik had een keigrote regenworm gevonden.

Sanne: ik vond het echt heel leuk om kriebelbeestjes te zoeken.  Het was echt een leuke opdracht om dit samen met mijn vriendinnen te doen.  We hadden spinnen en rupsen gevonden.  Het was superleuk.

Lies: Ik vond het super.  Maar ik vond het minder omdat ik niet bij de meisjes zat.  Maar ik had wel een spin, een worm en een duizendpoot.

Niels: Ik vond het heel leuk en heb een hele grote spin gevonden van wel zeker 1,5 cm.

Tiffany: Het was heel leuk.  We hebben een hele grote spin gevonden en ook een heel kleintje.  We hebben zelfs dieren gevonden die niet op het papier stonden.  Het was heeeeeeeeel leuk dat we  uit de klas waren.  Dat was het leukste van de dag.

Yentl: Het was heel leuk.  We hebben een baby kruisspin gevonden en een grote kruisspin.  We hebben ook een pissebed gevonden en twee wormen.  We hebben ook mieren gevonden.  We zijn uit de klas gegaan en op de speelplaats hebben we diertjes gevonden.

Khiandra: Ik vond het heel leuk.  Ons groepje was Phillip, Victor, Sajjad en ik.  We hebben een hele dikke worm gevonden.  Phillip pakte die gewoon met zijn blote handen.  Echt heel vies!  We hebben ook drie kleine spinnetjes gevonden en ook nog pissebedden.  We hebben die balken op de speelplaats omgedraaid en daar zaten veel mieren en wormen.

Noah: Het was heeeeeeel plezant en cool want we hebben een worm van 15 cm gevonden.  We hebben toen ook pissebedden gevonden.
Gilles: Het was een leuke opdracht.  Ik had een leuk groepje.  Ik genoot ervan en ik vond de diertjes tof.  Het was perfect.  Het was een leuke dag.

Jyrki: Ik vond het heel leuk.  Ik zat met Brandon, William en Niels.  We hebben een kruisspin gevonden en ook een rare mier.  Maar we moesten wel eerst de balken omdraaien.  Ik had ook een worm met mijn blote handen gepakt en dat was slijmerig!

Romy: Ik vond de opdracht van de kriebelbeestjes echt heel plezant.  Ik zat dan ook wel bij een leuk groepje (Tiffany, Yentl en Sanne).  We hadden een spin gevonden die zijn prooi ging opeten .

Loic: Het was leuk.  We hebben een worm, een duizendpoot en een spin bij elkaar gezet en die hebben gevochten.  Het was nog wel leuk.

Shaquille: Het was superleuk.  Ik zat bij de grote Mika, Gilles en Dario.  We vonden veel kriebelbeestjes en een paar wormen en spinnen.  Jammer genoeg hebben we geen oorwormen gevonden.  Maar we hadden wel pissenbedden en nog veel andere dieren gevonden.  Het was heel leuk.

Victor: Het was heel leuk.  Ik zat in het groepje van Sajjad, Khiandra  en Phillip.  We vonden het heel leuk.  We vonden veel beestjes: een spin, een worm, een mier en een duizendpoot.  We hebben ook een wesp gezien.  Maar die hebben we niet gepakt.  Het was keileuk.

Phillip: Het was leuk.  Ik zat in het groepje van Victor, Sajjad en khiandra.  We hebben 1 kever, 4 spinnen en 2 wormen gevonden.

Johan: Het was leuk.  We hebben binnen het blad ingevuld dat we moesten invullen.


Dario: Het was heel leuk.  We moesten buiten beestjes zoeken en deze in een potje doen om ernaar te kijken.

Saijad: Het was leuk.  Ik zat in de groepje met Phillip, Victor en Khiandra.  We hadden 1 kever, 4 spinnen en 2 wormen.

Mika: Het was heel leuk.  Ik zat in de groep met Ferre, Lies en Loic.  Wij vonden 1 duizendpoot, 1 spin, 1 worm en 2 mieren.
Silvio: Ik vond het heel leuk.  We hadden heel veel insecten.

Ferre: Het was heel leuk.  We hadden een duizendpoot en een spin.

Brandon: Ik vond het leuk.  We hebben grote spinnen gezien.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten