woensdag 18 januari 2012

Wij brengen een bezoek aan Audio Verheeken!

Op woensdag 26 oktober 2011 brachten wij een bezoekje aan Audio Verheeken.  Deze winkel is van de mama en papa van Loïc.  Langs deze weg nog eens bedankt voor het leuke bezoek en de interessante informatie!!!

Enkele reacties van de leerlingen:
Jyrki: Het was interessant met allemaal die lichtjes en die printplaten.

Dylan: Het was wel speciaal. Patrick Verheeken heeft een tv helemaal uit elkaar gehaald.  Zo hebben we een printplaat gezien met die mircoschipjes.  Die waren heel klein.  Kleiner dan de nagel van je pink .

Alejandro: Ik vond het wel leuk want er is een televiesietoestel uiteen gehaald.  Ik vond het keitof.

Jari: Ik vond het heel leuk.  Je kreeg veel uitleg over de tv.  Die werd ook uit elkaar gehaald.  Dat vond ik ook heel leuk.  De rest dat hij liet zien was ool leuk.

Mika: ik vond het wel interessant met die tv's en het was heel leuk bij de papa van Loïc.

Brandon: Ik vond het heeeeel leuk en het hondje van hun was heel schattig.

Eva: Het was wel leuk om ook eens te zien wat er zo allemaal in een tv zit en hoe vroeger de dingen er uit zagen.  De uitleg was ook heel interessant.

Clarissa: De uitleg was heel interessant.  Heel leuk!!!!

Evi: Het was heel leuk.  Ik weet er nu heel wat meer van!!!!!! 

Khiandra: Het was vooral heel interessant en leuk om te zien hoe hij die televisie open maakte.

Romy: Het was heeeel leuk en ik heb heel wat bijgeleerd!!!!!!!!!!!!!

Michael: We hebben die dag veel geleerd, bijvoorbeeld hoe een televisie in elkaar zit, hoe de eerste gloeilamp eruit zag en hoe een platenspeler werkt.  Het was plezant!

Sun: Het was leuk om meer dingen te weten te komen over verschillende dingen.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten