dinsdag 24 januari 2012

We nemen een kijkje in de kleuterklas.

Op maandag, 21 november 2011, gingen de leerlingen een kijkje nemen in de kleuterklassen.  Zo konden zij zien hoe de kleuterjuf een verhaaltje voorleest.  Straks is het hun beurt...

Wat zijn hun verwachtingen?
Jyrki: Ik dacht dat het moeilijk was toen de juffen aan het lezen waren voor al die kleutertjes.  Ik heb al wat zenuwen...   

Alejandro: Ik vond het wel leerzaam om eerst te horen hoe het moet voor we het zelf moesten doen.  Ik vond het leuk.

Dylan: Het was heel leuk.  Maar het zesde leerjaar wist al hoe het moest.

Elise: Ik vond het leerzaam.  En ik weet nu ook hoe ik moet voorlezen aan de kleutertjes.

Melissa: Ik vond het heel leuk en leerzaam.

Veerle: Ik vond het leuk om te gaan kijken hoe de juffen het doen.  De volgende keer is het onze beurt!

Eva: Het was heel leuk om te kijken hoe de juffen het doen.  Maar het 6de had dat vorig jaar al gezien.  Het was toch heel leuk.

Romy: Het was heel leuk om te zien hoe de juffen zaten voor te lezen en het was ook heel leerzaam.

Clarissa: Ik vond het heel leuk.  Maar het leukste is dat we zelf mogen voorlezen.

Sun: Het was leuk om de juffen te horen lezen en te zien dat de kindjes er zo in geïntereseerd waren.

Mika: Ik vond het best wel interessant om te luisteren naar het verhaal.

Jari: Het was heel leuk om te zien hoe ze dat deden.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten