woensdag 18 januari 2012

Natuuropdracht september: Waar zitten die kriebelbeestjes?

Voor de natuuropdracht van de maand september, gingen de leerlingen op zoek naar verschillende kriebelbeestjes die bij ons op school "wonen".

Dit is hun reactie:
Dylan: Het was heel leuk en we hadden ook een pad gevonden. Er waren wel veel spinnen maar bladluizen waren niet te zien.  Er zaten heel gekke beestjes tussen maar ook weer mooie beestjes.

Mika: Ik vond het wel leuk om naar beestjes zoeken.  Het was wel wat moelijk om ze te vinden.  Ik vond wel veel dingen en ook een pad.  Het was heel leuk.

Eva: Ik vond het leuk.  Het was wel grappig want ik had met mijn groepje een vlieg in zo'n potje gedaan en ook spinnen van de struiken en dan ook nog lievheersbeestjes.  Spinnen hebben we het meeste gevangen.

Clarissa: Het was heel grappig om die beesten zo bezig te zien. Wat nog leuker was, was dat je met een groepje mocht werken.  Het was wel moeilijk om die beestjes te vinden.  Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuppppppppppppppper leeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukkkkkkkkkkkkkkkkkk.!!!!!!!!!

Evi: Het was heel leuk.  Ik moest dat samen met Romy doen.  LEUK!!! Het was wel moeilijk om die beestjes te vinden in die struiken en dan moesten we balken optillen en daar zaten heel veel pissebedden onder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Veerle: Het was heel leuk.  Je kon alle beestjes onder de loep doen.  Zo kon je kijken hoe het er uit zag. Ik moest met Clarissa zoeken en we hebben meer spinen gevangen dan anderen beestjes.

Khiandra:  Ik en Dylan hadden een rups gevonden en de anderen hadden een pad gevonden onder de balken.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten