dinsdag 24 januari 2012

De leerlingen lezen verhalen voor van de Sint.

Op dinsdag, 22 november 2011, kregen de leerlingen de kans om een verhaal van de Sint voor te lezen aan de kleuters.

Wat vonden de leerlingen ervan?
Jyrki: Ik vond het in het begin wel moeilijk.  Ik was een beetje zenwachtig.

Alejandro: Ik vond het wel leuk om voor te lezen aan de kleuters.

Elise: Ik vond het leuk.  Spijtig dat het zo snel voorbij ging.

Veerle: Het was heel leuk om voor te lezen aan de kleuters.

Eva: Het was heel leuk om te lezen voor de kleuters. :)

Melissa: Ik vond het heel leerzaam, leuk en tof.

Jari: ik vond het heel leuk maar ik wist al hoe het moest.  Ik vond het tof.

Evi: Ik moest samen met Brandon een verhaal over de Sint voorlezen aan 1Ka.  Het was wel supertof!

Mika: Ik vond het wel interessant.  Dat lezen het was echt heel leuk.

Clarissa: Het was heel leuk dat we mochten lezen bij de kleuters.

Michael: Het was heel tof om na die lange vakantie weer voor die kleuters voor te lezen!

Dylan: Het was heel leuk.  Het was ook een leuk verhaaltje.

Romy: Het was heel leuk om voor te lezen aan die kleuters.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten