donderdag 1 oktober 2015

Welkom in het vijfde leerjaar!

Op dinsdag, 1 september 2015, kreeg ik 23 nieuwe leerlingen in mijn klas.
Bij deze wens ik Romana, Sayenna, Ilana, Henri, Roy, Yari, Jamie, Lisa, Yvonne, Fien, Boy, Ruben, Famke, Salman, Elias, Romy, Jill, Sterre, Kayyum, Jente, Stijn, Cody en Amoury welkom in het vijfde leerjaar.
Laat er ons samen een fijn schooljaar van maken!!!

De eerste week zit erop... Wat vonden de leerlingen ervan?
Ruben: Het was leuk want we hebben Frans geleerd, gespeeld, geknutseld en een brandoefening gedaan.  :) :) ;)

Ilana: We hebben een grappige juf  en  we hebben ook leuke leerlingen bij gekregen.  Yeeh!  :) :) :)
Dit jaar wordt het leukste.  Ik hoop dat we ook een leuk jaar krijgen.  I love juf Els!  xxxxx  Je bent echt een supertoffe juf.  Ze heeft mij en Sayenna geholpen.  Ik ben echt blij dat ik zo een juf kon wensen.  De eerste week was al de max.  En alle leerlingen zijn ook superlief.  :)

Jente: De beste juf dat er is.  :):););););););););););););););););););););)

Boy: De beste juf ooit.  We hebben Frans geleerd, een toffe placemat gemaakt  en veel gespeeld op de speelplaats.  :$ :) ;)

Sayenna: We hebben echt een superlieve en grappige juf.  Ze leert ons heel goed Frans.  Ze heeft mij en Ilana al supergoed geholpen.  Dit wordt het beste jaar van me leven.  Yeeeeeh, i love juf Els.

Fien: Deze week was megatof!  Dit schooljaar wordt echt geweldig. ( juf Els is heel erg grappig )

Sterre: super, vet, coole, grappige juffrouw!!!!!

Yvonne: Het was heel tof.  Bij juf Els is het heel leuk.  We hebben al heel veel geleerd.

Lisa: Wow!  Ik heb een kei, keileuke, lieve, grappige juffrouw!!!!!!  I love juf Els.  xxxx

Jamie: Een superjuf is juf Els.  :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Romana: Ik vind het heel leuk bij juf Els.  :):):):):):)

Romy: Juf Els is de liefste en grappigste juf van de school.  Deze week was supertof.  Dit gaat sowieso het leukste schooljaar dat ik ooit heb gehad, worden.  <333

Henri: Deze week was echt grappig.  Juf els is de grappigste juf.

Famke: Juf Els is de leukste en grappigste juf.  Ze geeft ook leuke lessen.

Yari: Mijn eerste dag was super.  Juf Els is supertof.  Soms kan ze wel eens roepen.  Maar ze is echt superleuk.  Soms doe ik eens raar...  Maar zij vergeeft me.  Daarom is ze zo tof.

Kayyum: Mijn eerste schooljaar op De Bron met al gelijk een humorachtige juf.  De lessen waren  heel leuk.  Soms een klein ruzietje...  Maar dat is vergeten en vergeven. :)

Jill: Het zal het beste schooljaar worden.  Ik was eerst een beetje verlegen...  Maar nu voel ik me thuis.  De juf is de beste juf in m'n leven.  I love juf Els.  <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Roy: Dit schooljaar wordt zeker heel leuk.  Juf Els is grappig en een superjuf.  I love juf Els.  De tofste ooit !!!!!!!!!

Stijn: Het is de voorbije week keitof geweest.  Het zal nog heel tof worden.

Amoury: Ik vond de eerste week heel leuk want mijn juf heeft veel humor.  De Franse lessen waren ook heel leuk.  Maar wat ik minder leuk vond, was dat ze riep...  De manier waarop ze lesgeeft is ook heel leuk.

Elias: Het was heel leuk.  Ik was blij dat ik Frans kreeg.  De lessen zijn spannend en heel leuk.  De juf is ook heel grappig.  Ik vind de kinderen ook leuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten