donderdag 1 oktober 2015

Toon je sport!

Op woensdag, 16 september 2015, kregen de leerlingen de kans om hun sport te tonen aan de medeleerlingen.

Hier een klein verslag...
Henri: Ik zit op kickboks.  Maar ik heb nog geen wedstrijden gebokst.

Famke: Ik zit op hockey.  Ik heb al veel wedstrijden gespeeld.  Soms scoor ik en dat is fijn.

Jill: Ik zit op paardrijden.  Dat is super en ik doe dat heel graag.  <3<3<3<3<3<3

Romana: Ik zit op paardrijden.  Ik werk soms mee met de meneer die daar werkt.  Ik ga binnenkort op wedstrijd.

Yari: Mijn hobby is paardrijden.  Ik doe het heel graag.  Maar soms kan het ook minder tof zijn. JJJJJJ

Fien: Ik zit op turnen.  Ik doe dat twee keer in de week en vind dat heel tof.

Boy: Ik zit op voetbal, VV Steen E3.  Het is heel tof.

Kayyum: Ik doe aan voetbal.  Ik heb al meer dan 100 wedstrijden gespeeld.  Ik heb ook de KNVB nationale finale gespeeld en 3 kampioenschappen gewonnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten