donderdag 1 oktober 2015

Meester(s) op de fiets.

Op donderdag, 24 september, kregen we niet één meester maar twee meesters op de fiets!!!
Eerst kregen we uitleg over de verschillende onderdelen van de fiets.







Vervolgens werden onze vaardigheden getest...














Daarna kwam het ernstige werk: het parcours!



































































Nog een groepsfoto...



Wat vonden de leerlingen van deze activiteit?
Boy: Het was heel tof!!!!  We hebben veel geleerd en obstakels gedaan.  Superleuk :) ;)

Roy: Het was superleuk met heel veel obstakels.  Heel tof!!!!!

Amoury: Ik vond het heel leuk.  Er waren veel obstakels.  De meesters waren ook heel leuk!!! ;)

Sterre: Ik heb veel bijgeleerd.  Het was supertof en kijk uit naar volgend jaar!!! :)

Jamie: Het was heel leuk.  Een parcours met obstakels.  In het kort: alles erop en eraan. :):):)

Cody: Het was leuk en een beetje spannend.  Maar zo kun je ook iets leren.  Het was ook tof!

Yari: Het was tof.  Maar soms waren de meesters streng.  We hebben ook op obstakels gereden.  Er was voor ons een parcours aangelegd.  Hopelijk komen ze volgend jaar terug...

Elias: De meesters waren echt leuk.  Het was een leuke parcours.  Ik had veel plezier! :)

Yvonne: Het was heel leuk.  Vooral het parcours met mijn beste vrienden.

Fien: Ik vond het heel leuk en het parcours was heel cool.  Ik hoop dat ze volgend jaar terugkomen.

Sayenna: Het was heel leuk.  De meesters waren ook heel lief.  We mochten een heel leuk parcours doen met leuke opdrachten.  Dus deze dag was superleuk. xxx

Ilana: Het was echt de max, supertof.  Ik had er erg veel zin in.  Ik vond het superleuk om te doen.

Jente: Deze dag was leuk om te doen.  Fietsen en spelen. ;););) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten