dinsdag 8 mei 2012

Kennen wij de verkeersregels?

Op vrijdag, 27 april 2012, gingen de leerlingen van het 6e leerjaar hun verkeerskennis testen in het verkeerspark te Wachtebeke.

Wat vonden de leerlingen ervan?
Evi: Het was heel fijn.  We moesten eerst luisteren naar de uitleg over de verkeersborden en dan konden we zelf rijden.  Daarna was er nog een wedstrijdje en waren er 2 winnaars (ik was net derde).

Clarissa: Ik vond het heel leuk en moeilijk.  We moesten een parcours afleggen en het was heel leerzaam.

Melissa: Ik vond het heel leerzaam en keitof.  Ik heb gewonnen.  We hebben verkeersborden moeten raden en daarna een groot verkeersparcours moeten doen.

Michael: Ik heb  goed en slecht nieuws...  Ik zal beginnen met het goede nieuws.  Als eerset kregen we een (best saaie) uitleg.  Daarna konden we rustig met de skelters en fietsen rijden.  Het was heel leuk.  Het slechte nieuws is dat de remmen van onze fietsen een heel groot druppeltje olie nodig hebben.  Nog meer slecht nieuws is dat er een superstrenge agent bij was die overal commentaar op gaf.  Nou ja, na een paar uur mochten we gelukkig weer naar school.

Eva: Het was leuk en ook een beetje saai.  We kregen uitleg.  Maar ik denk wel dat dat voor de meeste nodig was.  En dan kregen we de tijd om te oefenen op fietsen en skelters.  Dan was er de wedstrijd die Melissa en Elise hebben gewonnen!

Veerle: Het was leuk we kregen een saaie uitleg.  Daarna kregen  we oefentijd. Bij de fietsen konden de remmen niet remmen en dat was heel vervelend.

Elise: Het was heel leuk.  Het was ook leerzaam.  Ik heb gewonnen samen met Melissa.  We hebben op een fiets en gokart gereden.  Het was echt super.

Alejandro: Het was leerzaam en leuk.  We mochten met de gokart en met de fiets .

Dylan: Het was leuk, zeker met de skelters.  Alleen was de uitleg best saai .

Mika: Ik vond het wel leuk.  Alleen was de meneer wel vervelend aan het kijken.  Maar ik vond het wel leerzaam superleuk, behalve de uitleg.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten