dinsdag 15 mei 2012

De fiets heeft voor ons geen geheimen meer!!!

Op vrijdag, 4 mei 2012, kwam "Meester op de fiets" langs.
Zo konden de leerlingen hun fietsvaardigheden testen.

Wat vonden de leerlingen van deze activiteit?
Veerle: Het was heel leuk.  De meneer had eerst een uitleg gegeven en had een parcours uitgelegd.  We kregen ook een fietshelm en die zat heel vervelend.  Over heel de speelplaats lagen er dingen waar je over of op moest rijden.  Ik vond de trapjes waar je over moest rijden het tofste.

Romy: Het was leuk.  De meester gaf eerst een uitleg en zei langs welke kant we moesten afstappen.  Dan legde hij het parcours uit.

Sun: Het was leuk omdat de meester veel uitleg gaf over wat je op je fiets hebt en hoe je moet afstappen.  Het was ook leuk om met de fiets over het parcour op de speelplaats te rijden. :))))

Jari: Het was leuk om te doen en we hebben ook weer een beetje bijgeleerd van de meester.  Ik was eerst een beetje bang om over de trappen te gaan maar dat was toch leuk.  En dan moesten we over de schors.  Het parcours was fijn.
   
Melissa: Ik vond het heel leuk maar ik vond het dom dat we helm moesten opzetten.  Toen we het parcours af moesten leggen, vergat ik telkens af te stappen langs de rechterkant.

Clarissa: Ik vond het heel leuk maar die helm  was veel te groot en zat niet goed.  Het parcours dat we moesten doen, was moeilijk, makelijk, leuk en saai.  Allemaal te gelijk.  Ik vond het moeilijk dat we tussen kleine paaltjes moesten rijden (want ik heb dat ooit al eens gedaan en ik ben toen gevallen).

Elise: Ik vond het echt heel leuk.  We hebben een parcours moeten doen en dat was echt leuk maar wel vermoeiend.  Maar we hebben geleerd dat je aan de rechterkant moet afstappen en niet links.

Loic: Ik vond het leuk.   Alleen vond ik het jammer dat het altijd hetzelfde was.  Maar het was leuk.

Evi: We moesten eerst een fietshelm opzetten.  Dan kregen we nog les over hoe we moesten afstappen en hoe we moesten remmen enz.... Dan moesten we een parcours afleggen met trappen en wiplanken.  We moesten ook over trappen rijden en tussen paaltjes rijden maar dat was echt serieus smal.  Daarom was dat best moeilijk.  Het vervelende er aan was dat we altijd twee keer moesten afstappen om dan onze fiets op te pakken en dan over zo een balk te brengen.  Maar voor de rest was het toch wel fijn!!!

Brandon: Het was wel leuk.  Alleen de helmen waren lastig.  En we moesten langs de rechterkant stappen.  Vervellend.

Michael: De 'fietsmeester' was echt raar.  Hij deed alsof we 6 jaar oud waren :P.  Gelukkig was het fietsparcours best leuk. Alleen het rechtsafstappen was echt vervelend.  Wat pas echt vervelend was dat we helmen op moesten die steeds afvielen...

Mika: De meester was raar en probeerde de turnjuf te versieren.  Maar het was makkelijk en leuk om te doen.  De toets fietsen was ook makelijk.  We moesten ook in groep fietsen.

Alejandro: Het was leerrijk.  Ik heb bleinen aan beide duimen en Jyrki zijn wiel was eraf.

Khiandra: Het was lang en leuk.  Geen les, joepie!  Ik was gevallen en Jyrki zijn wiel was van zijn fiets gevallen.

Dylan: Het was heel leuk maar sommige dingen waren een beetje eng.

Eva: Ik vond het leuk.  Alleen de helm was een beetje vervelend om aan te doen.  Maar voor één keer was dat niet erg.  Het parcours was ook heel leuk.

Jyrki: Ik vond het leuk maar mijn wiel was er afgevallen maar ik vond het leuk.
























Geen opmerkingen:

Een reactie posten