donderdag 19 januari 2012

Quizen met de oma's en opa's!

Op 17 november 2011, kregen we bezoek van de oma's en opa's.  Zij kwamen eens een kijkje nemen naar hoe we werken in de klas. 

Enkele reacties:
Jyrki: Het was heel moelijk...  Maar mijn pépe wist de meeste antwoorden.  Evi was een beetje slimmer.  Eén puntje verschil en spijtig genoeg kreeg ik geen garfield!!!!!!!!  Maar dat vind ik niet zo erg.  Evi is slimmer.

Mika: Ik vond de vragen wel wat moeilijk maar het was wel heel leuk.  Ik had net niet gewonnen.

Jari: Ik vond het heel leuk.  Wat ik niet leuk vond, was dat mijn oma mij heeft verslagen.  Er was maar 1 punt verschil.  Ik had 7 fouten en mijn oma had 6 fouten.  Voor de rest was het leuk.

Dylan: Het waren moelijke vragen.  Maar ik had bijna gewonnen.  Ik stond tweede en Evi was eerste.  Het was leuk.

Evi: Het was heel fantastisch, cool, leuk, en keitof.  Ik heb gewonnen.  Het waren best wel moeilijke vragen!:)

Eva: Het was heel leuk.  De vragen waren een beetje moeilijk.  Spijtig dat mijn oma en opa er niet konden bij zijn. :(  Maar ik vond het toch een hele leuke dag en op het einde een foto. :)

Veerle: Het was heel leuk.  We moesten vragen oplossen.  Sommige vragen waren best moeilijk.

Clarissa: We moesten vragen oplossen.  De meeste waren wel moeilijk maar een paar wel makkelijk.  Maar het leukste was dat de oma's en opa's ook zo aan het nadenken waren.

Khiandra: De vragen waren moeilijk maar wel leuk.  Ik had 5 fouten.  Spijtig...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten