vrijdag 27 januari 2012

Frisse lucht in de klas!

Op woensdag, 18 januari 2012, kregen wij juf Helga op bezoek.  Zij kwam ons informeren over de "frisse" lucht in de klas.
Enkele reacties:
Dylan: Het was heel leerzaam en leuk .

Veerle: Het was leerzaam en je kwam meer te weten dan dat ik al wist.

Melissa: Het was heel leuk en vooral dat liedje.

Evi: Ik vond het zeer interessant en zeker dat reclamefilmpje met Sien Eggers.  Er was ook een liedje en dat was best wel grappig!!!!!

Jyrki: Ik vond het super en heb het thuis ook al gedaan.  5min. ons raam open gezet en welke kleur? GROEN!!! En dat was supertof.  Zeker weten!

Mika: Ik vond het wel leerzaam en interessant.  Ik wil het nog wel eens beleven.

Sun: Ik vond het leuk om nog eens les te krijgen van juf helga.  Ik vond het heel interessant en leuk. :)))))))))))

Clarissa: Het was heel interessant.  Ik wist sommigedingen niet.  Ik heb heel veel bijgeleerd.

Eva: Het was heel leuk.  We hadden een quiz met groene en rode kaartjes.  Het liedje op het einde was een heel leuk liedje. (:

Brandon: Het was echt superleuk en we keken een filmpje dat best grappig was.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten