woensdag 18 januari 2012

Natuuropdracht oktober: Hoe zien de blaadjes van de bomen eruit?

Voor de natuuropdracht van oktober, gingen de leerlingen op onderzoek.  Bij gekozen bomen gingen zij bekijken hoe de bladstructuur eruit zag.

Wat vonden de leerlingen van de opdracht?
Jyrki: Wij moesten naar de kleuterblok gaan om een boom te gaan bekijken.  Maar we hadden de verkeerde boom genomen.  Dat vond ik wel grappig...

Mika: Ik vond het wel leuk om de bomen te onderzoeken.  Het was heel snel klaar.  Ik vond het echt heel leuk.

Dylan: Het was leuk. We moesten kijken of de bladeren gezaagd of getand waren.

Jari: Het was leuk want we moesten ook kijken hoe de bladeren van de boom zijn.  Sommige bomen hadden gezaagde bladeren en sommige bladeren waren getand.

Loïc: Het was leuk met al die blaaderen en we hadden een grote boom.

Veerle: Het was leuk om een blaadje te onderzoeken.

Eva: Het was een soort onderzoek van blaadjes.  Het was wel heel leuk natuurlijk.

Clarissa: Ik zat bij het groepje Evi, Romy, Jari, Dylan en ik.  SUPER!!!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten