maandag 15 september 2014

Welkom in het 5e leerjaar!

Op 1 september 2014 verwelkomde ik 17 leerlingen in mijn  klas!
Welkom Oummi, Yassir, Magalie, Arwen, Mike, Joeri, Thorsten, Amamatou, Alysha, Tariq, Stef, Dina, Saba, Lorenzo, Jaspreet, Kyara en Caro!
Laat er ons samen een tof en leerrijk schooljaar van maken!
 
 
De eerste week is reeds voorbij...
Wat vonden de leerlingen van hun eerste week in het 5e leerjaar?
Oummi: Mijn eerste les Frans was leuk.  Ik heb ook een toffe juf.

Stef: Het was supertof de eerste week.  Ik en mijn team op beestenjacht!  En een supertoffe juf.

Lorenzo: Ik vond het een leuke week.  Vooral het knutselen.

Tariq: De eerste week had ik een beetje zenuwen...  Maar het was superleuk en tof.  En ik heb een hele leuke juf :-)

Amamatou: Ik vond het heel leuk om al mijn vrienden terug te zien.  Ik hoop op een toffe juf.

Alysha: Mijn eerste les Frans was heel leuk en ik hoop een hele tofe juf.

Dina: Ik vond de eerste dag wel leuk.  De juf is een hele toffe.  Het leukste dat ik vond was Frans.

Jaspreet: Ik vond de eerste schooldag tof en hip.  Juf Els is echt grappig. ;-)  Echt, ik vind het 5e leerjaar hip.

Saba: Het was superleuk.  Juf Els is een hippe juf.

Thorsten: Ze zegen dat het een moeilijke jaar is...  Maar ik vind het nu al leuk! :)

Yassir: De eerste week was superleuk.  En zeker het Frans!!!!!  En juf Els is heel tof!!! :)

Mike: Ik vond het leuk.  En Frans ook.  Juf els is een leuke juf.

Magalie: Ik vond het supertof bij juf Els in de klas. :)
                                      
Arwen: Dit is de leukste klas ooit!  Echt te gek!  Zeker juf Els!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten