maandag 15 september 2014

Allemaal beestjes... op de speelplaats!

Op donderdag, 11 september 2014, kregen de leerlingen de opdracht om op zoek te gaan naar allerlei 'beestjes' op de speelplaats.  Met loepenpotjes konden zij deze diertjes van dichterbij bekijken.
 
Wat vonden de leerlingen van deze opdracht?
Joeri: Ik vond het heel leuk.

Alysha: Ik vond het leuk dat we die beestjes mochten zoeken en dat wij ze terug vrij mochten laten.
 
Stef: Ik vond het leuk maar soms vies.  Ik had een leuke groep.  Het is supertof bij juf Els.
 
Yassir: Ik vond het heel leuk om beestjes te zoeken.  We hadden veel beestjes gevonden.  Juf Els is lief.
 
Oummi: Het was een leuke opdracht en een mooie dag.
 
Jaspreet: Het was echt leuk al de beestjes te zoeken.  Het is echt leuk bij juf Els. :-)
 
Arwen: Ik had een worm gezien en nog andere diertjes.
 
Magalie: Ik vond het superleuk om met mijn groepje beestjes te zoeken. :)
 

Dina: Ik vond het een hele leuke opdracht.  We hebben veel beestjes gevonden.

Tariq: We hadden een pier gevonden die heel dik was.  Niemand durfde hem op te nemen.  Dus nam ik hem met een stokje.  Superleuk, top!  (-:

Kyara: Het was echt superleuk! En ik zat in een groepje met Tariq, Stef en Jaspreet. We hadden heel veel diertjes met ons drieën gevonden! Het was een heel goed en tof idee van juf Els!

Caro: Het was superleuk in mijn groepje met Amamtou en Joeri. We hadden heel veel diertjes gevonden.  En het is heel leuk bij juf Els.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten