maandag 11 juni 2012

Sporten is gezond!

Op donderdag, 31 mei 2011, hadden de leerlingen een sportdag in het Provinciaal Domein te Wachtebeke.
In de voormiddag konden zij kennismaken met volgende sporten/spelen: tussen 4 vuren, netbal, frisbee, minivoetbal, krachtbal, tchoukball, slagbal en korfbal.
In de namiddag stond er minigolf op het programma.

Wat vonden de leerlingen van deze sportieve dag?
Sun: Ik vond het leuk om al die sporten eens te doen.  Maar het was wel jammer dat sommige groepen lastig deden over de school.

Alejandro: Het was zeer interessant om al die sporten voor een keer te doen.  Heel leuk.

Mika: Ik vond sommige sporten makkelijk.  Soms speelde de tegenpartij vals maar ik vond het leuk die sportdag.

Jari: Ik vond het heel leuk.  Het leukste vond ik het minigolf.  Het saaiste spel vond ik nu toch wel voetbal.  Voor de rest was het leuk.
Veerle: Het was best wel leuk.  Maar er waren 3 spelletjes die ik het leukst vond en dat was iets met een zware bal, netbal  en tchoukball.  Dus dat was leuk.

Eva: Het was heel leuk.  Het leukste vond ik netbal, tchoukball en korfbal!  Het minigolf was ook wel een beetje leuk.  Maar de spelletjes waren leuker.

Evi: Ik vond het een hele fijne dag.  Eerst moesten we kleine spelletjes spelen.  Het leukste vond ik netbal, korfbal en tussen 4 vuren (koningsbal).  In de namiddag speelden we minigolf.  Allemaal groepjes van 3.  Ik zat bij Romy en Alejandro.  Minigolf vond ik toch wel fijner dan de spelletjes.  's Avonds was ik toch wel keimoe!!!

Elise: Ik vond de sportdag heel leuk.  We hebben in de voormiddag sporten gedaan met de bal en in de namiddag minigolf. Ik vond het minigolfen echt heel tof.  Samen met Clarissa en Melissa hebben we ook veel gelachen.  Het was echt supertof.

Dylan: Het was heel leuk.  Maar het leukste vond ik de spelletjes.  Minigolf was zeer irritant.  Het balletje was steeds kwijt...

Michael: De sportdag was best leuk.  's Ochtends hebben we allerlei sporten gedaan en in de namiddag hebben we minigolf gedaan. De sporten waren best leuk totdat we bij een groepje aankwamen die echt KEIvals speelden waarbij we dus verloren hebben. Het minigolf was aan de ene kant leuk en aan de andere kant stom.  Het was leuk om dat balletje door de hindernissen te meppen en het was niet leuk omdat het balletje 2 keer in de bosjes vloog en ik erachter aan mocht gaan en ook omdat een 'teamgenoot' het niet serieus nam ;)

Loic: De sportdag was leuk.  We hebben veel leuke sporten gedaan maar ik vond minigolf het leukste.  Maar toen ik thuis kwam, was ik wel keimoe.

Brandon: Het was leuk maar sommige waren saai.  We hebben minigolf gespeeld.  Het was wel lastig want het balletje vloog in de struiken.  Het was leuk.

Clarissa: Ik vond de dag heel leuk maar ik vond tchoukball ingewikkeld.  In de namiddag hebben we minigolf gedaan.  Ik zat bij Melissa en Elise en het was heel leuk.

Khiandra: Ik vond het keitof .  De sporten waren heel leuk en het minigolf was het leukst!!!!

Jyrki: Ik vond het niet superleuk...  Maar het minigolf en de handbal was tof.

Romy: Ik vond de kleine spelletjes niet zo leuk.  Maar minigolf vond ik echt wel supertof.
Melissa: Ik vond het heel leuk.  Maar het minigolf was superleuk.  We hadden een hele toffe groep.




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten