maandag 4 juni 2012

Handbalinitiatie

Op vrijdag, 25 mei 2012, kregen de leerlingen een handbalinitiatie.
Na de opwarming kwam het echte werk.
Wat vonden de leerlingen van deze activiteit?
Khiandra: Ik vond het keitof.  We mochten een match spelen.  En een heel leuk spel.  Er stond een bank met allemaal kegels en we moesten met de 'handbal' de kegels omver gooien.  En wie de meeste omver had gegooid, was gewonnen.  En bij de match waren wij ook gewonnen!!

Jyrki: Het was niet leuk.  We moesten met balletjes gooien.  En toen moesten we nog een match spelen.

Veerle: Die meester was echt stom die bemoeide zich met dingen die ik tegen een ander zei in de les.
Maar de spelletjes waren dan toch het leukste van alles wat we gedaan hadden :( 

Eva: Heel leuk want ik hou wel van sport.  Balsporten vind ik altijd wel leuk.
Melissa: Het was heel leuk maar de man die les gaf, was saai.  Maar de sport op zich is wel leuk en tof.

Clarissa: Handbal is saai maar de les was wel leuk.  Het is supermoeilijke sport.

Jari: Handbal was saai.  De meester was saai.  Ik vond het niet leuk.

Sun: Ik vond het niet zo leuk omdat ik de sport helemaal niet begreep.

Alejandro: Het was interessant.  We kregen uitleg maar die meester was irritant.

Evi: Ik vond die meester een beetje vervelend.  Ik had liever een wedstrijdje met heel de klas gedaan.  Nu werden we gesplitst in 2 groepen: de jongens en de meisjes.  Alleen was het wel fijn dat we moesten proberen scoren bij de andere meisjes.

Dylan: Het was heel leuk.  Ik zou het graag zelf ook gaan doen.

Elise: Ik vond het tof.  Het was niet echt moeilijk maar wel vermoeiend.

Michael: Ik vond het pion gooien het allerleukste.  Maar we konden maar een paar minuten spelen en dan was het al gedaan.  De tijd vliegt als je lol hebt ;)

Mika: Het was leuk en leerzaam.  De meester was wel streng maar dat verpestte niks.  Ik wil dit nog wel eens doen.

Romy: Ik vond het maar een beetje leuk.  Het kegel gooien vond ik het leukst en de match een beetje leuk.

Brandon: Het was wel leuk, alleen en beetje raar.

Loic: Het was leuk.  Alleen vond ik de turnleerkracht een beetje minder.


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten