zaterdag 16 juni 2012

We brengen een bezoek aan Bumba en co!

Op vrijdag, 8 juni 2012, gingen we op schoolreis naar Plopsaland.

Vonden de leerlingen het leuk?
Jyrki: Ik vond het superleuk.  Ik ben drie keer in de Anubis geweest en in Mayaland in de vrije val geweest.

Elise: Ik vond het supertof.  Ik zat samen met Clarissa, Melissa, Sun, Khiandra en Jyrki.  Wij hebben samen heel veel leuke dingen gedaan en veel gelachen.  Ik ben samen met Melissa en Jyrki in de Anubis Ride geweest.  Dat is een soort overkop.  We zijn ook samen met de juf naar de Bumba Show geweest.  Supermooi en schattig.  De juf kreeg tranen in haar ogen.  Het was een supertoffe dag!!

Melissa: Het was heel leuk.  Ons groepje was echt supercool.  We zaten met Clarissa, Elise, Khiandra, Sun en Jyrki.  We zijn in bijna alle atracties geweest en iedereen durfde bijna in alle atracties.

Clarissa: Ik vond het een hele leuke dag.  Ik wou in de Anubis Ride en ik en Khiandera mochten er niet in.  Ik zat in het groepje van Melissa, Khiandra, Elise, Jyrki en Sun.  We zijn bijna overal in geweest.  Maar in sommige dingen mochten ik en Khiandra niet in en dat was wel heel stom.  Maar de rest van de dag was wel heel cool.  Deze dag was de juf jarig en zijn we speciaal naar Bumba gaan kijken.

Khiandra: Ik vond het heel leuk maar één ding niet...  Ik mocht niet in de Anubis Ride en de boomstammetjes.  De rest was wel leuk.  Ik zat in de groep van Elise, Melissa, Clarissa, Jyrki en Sun.  Het was een keitoffe groep en de kinderen ook natuurlijk.  Ik vond deze dag fantastisch.  Hopelijk de rest ook.  En we gingen ook naar...Bumba met onze juf omdat ze jarig was.  Ze heeft ook getrakteerd en ik had een kaartje van Bumba gegeven.  Ik heb ook foto's van Bumba getrokken.  Die ga ik waarschijnlijk op Facebook zetten.  Ik vond het wel leuk met Bumba.  Ze waren wel grappig.  Deze dag was keitof, leuk en fantastisch.

Sun: Ik vond het leuk om in Plopsaland rond te lopen met een groepje (ik, Melissa, Jyrki, Elise, Khiandra en Clarissa) en het was SUPERCOOL !!!!!!!!

Jari: Ik vond het heel leuk in Plopsaland.  Ik liep bij Mika, Michael, Brandon, Loic.  Het was GAAF EN COOL.

Eva: We waren als eerste in de Plopbootjes geweest.  Dat was wel leuk.  Toen gingen we naar allemaal andere dingen.  's Middags gingen we dan allemaal samen komen om boterhammen te eten.  s'Morgens in de bus was het echt heel leuk maar Veerle, Sun en Dylan zaten in de auto van juf Els.  Wat ik als souvenier heb gekocht is: een bumbalu en twee sleutelhangers.  De hele dag was echt heel leuk samen met Dylan, Evi, Veerle en Romy en ikzelf !!! :)

Veerle: Het was heel leuk.  We hebben veel gedaan.  Ik zat bij Evi, Romy, Dylan en Eva in het groepje.  We hebben veel in een achtbaan gezeten en nog van die dingen.  De meesten denken dat het een park voor kleine kinderen is, maar er lopen ook veel andere en oudere mensen rond.

Evi: Het was echt heel leuk.  Eerst moesten we met de bus nog een lange tocht afleggen.  Dat verveelde omdenduur wel even.  De terugweg was veel leuker.  Ik zat bij Eva, Veerle, Romy en Dylan.  We hebben bijna in alle achtbanen geweest behalve in de Anubis the ride.  Dat durf ik niet.  We zijn ook naar de Bumbashow geweest omdat de juf dat zo graag wou.  Maar het was wel een schattige show!!!  Ik heb een Bumbaloe gekocht en ik en Loïc hebben er ook nog één gekocht voor de juf haar verjaardag.  Alles samen was het keisupertof.

Dylan: Het was supertof!  Ik ben overal in geweest.  Ik heb in de auto van juf Els gezeten.  Het was supertof!  Ik heb voor de juf een Bumbaknuffel gekocht, een bumbamuts, een bumbaneusje en een bumbakaart.  Het was een leuke dag...  Jammer dat het de laatse keer was.  Ik zal het missen...
Loic: Het was keileuk.  We zijn zo goed als overal in geweest.  We zijn naar de bumbashow gaan kijken.  In het terugrijden stonden we in de file.  Maar het was een keileuke dag en de juf was jarig.
Michael: De bus was heel saai, maar daarna in Plopsaland werd het pas leuk.  Als eerste gingen we naar Mayaland.  Dat was best saai.  Daarna gingen we naar wat leukere en snellere atractie's.  Ik vond de Dongo's Race het leukste.  Daar zijn we wel 4x ingeweest.  Ik zat in het groepje met Jari, Mika, Brandon en Loïc.

Mika: We hebben in de bus veel plezier gehad.  Als de juf wegwas, aten we snoep en als ze terug kwam verstopten we het want we mochten niet snoepen.  Plopsaland was keileuk.

Brandon: Het was een topdag.  Alleen konden we niet in de springflyer.  We zijn in
elke atractie geweest.  We zijn ook naar de Bumbashow gegaan.

Romy: Ik vond het megakeitof.  Echt, ik had ook een tof groepje.  Ik zat bij Eva, Veerle,  Evi en Dylan.  Het was superleuk.  Het leukste vond ik de Dongo's race en de Wizzy en Woppy wasmachine.






















Geen opmerkingen:

Een reactie posten