woensdag 18 september 2019

Toon je sport!

Op woensdag, 18 september 2019, kregen de leerlingen de kans om hun sport voor te stellen.
Daar hoort natuurlijk aangepaste kledij bij!



We zetten ze even op een rijtje:

Ik ben Hyro en doe al 2 jaar hockey bij Rapide in Hulst.  Ik doe het graag.

Mijn naam is Anna.  Ik heb 4 jaar gedanst.  Nu ben ik gestopt omdat ik waarschijnlijk naar de tekenschool ga.

Mijn naam is Mateus en doe aan judo.  Ik doe dit 2 keer per week.






Natuurlijk hebben we nog leerlingen die aan sport doen:
Mohamed: Mijn sport is karate.  Ik doe dat 1 jaar en het is leuk.  Ik doe dat 1 keer per week.

Abubaker: Mijn sport is voetbal.  Ik doe dat al een jaar en een half.  Ik sta op verschillende posities op het plein.  Ik doe dat heel graag.

Camille: Ik doe aan turnen.  Ik doe het nog maar 2 weken maar het is superleuk.

Noa: Ik heb 5 jaar gedanst.  Ik deed het heel graag.  Ik ben gestopt omdat ik het na een tijdje niet meer leuk vond.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten