zondag 24 september 2017

Toon je sport!

Op woensdag, 13 september 2017, kregen de leerlingen de kans om hun sport te tonen aan hun klasgenoten.  Sommigen kwamen zelfs in de bijhorende sportkledij!


Welke sporten worden er in onze klas beoefend?
Juf Els: Jaja...  Jullie lezen dit goed!  Ik doen aan sport!  😁  Ik ben dit schooljaar gestart met Zumba.  En ook al heb ik de eerste 2 lessen gemist...  Toch ben ik met volle moed aan les 3 gestart.  Was wel een tegenvaller...  Maar ik geef niet op!!!

Mirko: Ik voetbal al 5 jaar bij De Klinge (U11).  Ik doe dit 3 keer per week.  Een match op zaterdag en 2 trainingen op dinsdag en donderdag.

Mirco: Ik kart iets langer dan een half jaar.  Mijn persoonlijk record is 48,367.

Nathan: Ik doe aan karate.  Maar ik was mijn pak vergeten...

Vik: Ik voetbal al 5 jaar bij KFC Moerbeke.  Ik doe dit 3 keer per week.  Eén match op zaterdag en 2 trainingen op maandag en woensdag.

Femke: Ik heb nog een sport.  Maar ik ga er eentje doen: dansen!

Loïc: Ik voetbal bij Sporting Lokeren.

Roos: Mijn hobby is pingpong.  Ik doe het heel graag.  Ik ben nog maar juist begonnen en ik ga dat heel het jaar doen!

Birthe: Mijn hobby is flamenco.  Ik doe dat al 6 jaar.  Het is heel leuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten