dinsdag 11 maart 2014

Jeugdboekenweek

Op maandag; 10 maart 2014, werden we in het kader van de jeugdboekenweek uitgenodigd voor een auteurslezing met Marc de Bel.  Tijdens deze lezing legde hij uitvoerig uit hoe zijn boeken tot stand komen.

Wat vonden de lln. van deze uiteenzetting?
Jarne: Ik vond het het echt fantastisch.  Kon niet beter.  Ik heb veel bijgeleerd over zijn boeken. :-)

Djiego: Ik vond het wel leuk hoe hij over zijn boeken vertelde.

Sandro: Ik vond het wel leuk.  En eigenlijk kende ik Marc De Bel niet.  Maar nu wel.  Ik lees nu ook boeken over hem.  Ik vond het gewoon super LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nina: Ik vond het super hoe hij over zijn boeken vertelde en het was ook wel grappig.  Nu ga ik ook meer lezen en zeker de boeken van Marc De Bel :-)

Jorn: Ik vond het leuk en ik las eerst zijn boeken niet...  Maar nu wel!

Laurian: ik vond het super.  Hij kan super vertellen.  Zo geweldig.  Ik wou dat hij elke dag kon vertellen.

Xim: Ik vond het super leuk.  Er werd verteld over zijn boeken en dat was zeer leuk .

Shirley: Ik vond het super leuk en ik vond het ook leuk hoe hij het vertelde. Ik vond het ook leuk dat ik het boek aan Marc De Bel mocht geven.

Milan:  ik vond het leuk en ik vond Marc grappig.  Ik was blij dat ik de klasboek aan Marc De Bel mocht geven.  HET WAS SUPER LEUK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Stefanie: Ik vond leuk dat hij vertelde over toen hij klein was en dat hij meester is geweest en dat hij elke vrijdagavond een stuk verhaal vertelde.  Maar ik vond het wel spijtig dat het zo lang duurde.  Maar het was echt super super leuk!!!

Aya: Het was leuk dat ik naast Marc De Bel een foto mocht nemen en hoe hij uitleg gaf. Het was super LEUK met Marc De Bel.

Ricardo: Hij is echt heel grappig in verhalen vertellen.  Hij kan ook heel goed dingen uitleggen.  het was echt leuk met Marc De Bel.

Bradly: Het was heel leuk bij Mark De Bel.  Hij was echt een grappenmaker.  Hij gaf goede uitleg en schrijft goede boeken maar hij moet minder snel praten.  Ik vond het wel een lieve man.  Dus ik wil hem nog een keer zien.  Hij is altijd blij.

Angelo: Het was best wel leuk bij Mark De Bel.  Hij maakte veel grappen en het was heel leerzaam.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten