maandag 16 september 2013

Wie zoekt... die prikt!

Op donderdag, 12 september 2013, deden de leerlingen een oriëntatieloop.  Zo moesten zij met de hulp van een kaart op zoek gaan naar de juiste prikker.

Wat vonden zij van deze opdracht?
Jarne: Het was leuk maar heel WARM!!!

Sandro: De oriëntatieloop was heel leuk met Xim veel lopen en echt WARM!!!  Het was best wel veel lopen.  Echt de MAX!

Stefanie: De oriëntatieloop was supertof.  Ik was met nina.  En we hadden 9 prikkers gevonden.

Laurian: Dit was mijn eerste keer.  Supertof!  echt waar!  Ik wil het elke dag doen.

Angelo: De oriëntatieloop was echt leuk maar het was soms moeilijk.

Milan: Het was wel leuk.  Maar na onze eerste keer dat we moesten zoeken, moesten we 5 keer achter elkaar de zelfde route lopen.  Ik was met Angelo.

Nina: Ik vond de oriëntatieloop heel leuk.  Het was ook leuk samen met Stefanie!!!

Bradly: Het was een dag om te rennen voor nummers te vinden met Djiego en Jorn en mijzelf.  Het was leuk.  We hebben negen nummers gevonden.

Djiego: Het was heel leuk met Bradly en Jorn.  Het ging heel goed en we moesten veel rennen.

Jorn: Het was heel leuk.  Ik deed dit samen met Bradly en Djiego.  We waren een goed team.

Xim: De oriëntatieloop was heel leuk met Sandro.  Je kreeg een kaart en moest dan de juiste nummertjes zoeken.




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten