donderdag 15 november 2012

We kregen de oma's en opa's op bezoek!

Op donderdag, 15 november 2012, kregen we de oma's en opa's op bezoek.  Zij kwamen een kijkje nemen hoe hun kleinkinderen te werk gaan in de klas.
Vonden de leerlingen dit leuk?
Jyrki: Vond het tof.  Jammer dat mijn meme en pepe er niet bij waren.
Niels: Vond het heel leuk.  Had maar twee fouten op de quiz.  Ik zat met Dario in een groepje.
  
Khiandra: Ik vond het leuk.  Ik & Romy zijn gewonen met de quiz.  Mijn meme en pepe waren er.  Ze hebben ons geholpen en daardoor hadden we maar 1 foutje.  De vraag was: In welk fruit zitten de meeste vitamine?  In een banaan, sinaasappel of kiwi.  Wij zeiden sinaasappel maar het was een kiwi.  Het was super!!!
Sanne: Ik vond het een hele leuke opa en oma dag!  Mijn oma kwam die dag en ze vond het een hele leuke dag!  We hebben een gsm zakje gemaakt en ook een quiz gedaan!  Het was een onvergeterlijke dag voor mij en mijn oma!!!
Brandon: Ik vond het leuk.  De vragen waren best makelijk.
Romy: Ik vond oma- en opadag echt heel heel leuk.  We hebben een superleuke quiz gedaan en ik zat bij Khiandra.  We hadden 1 fout.  We zeiden sinaasappel in plaats van kiwi.  We waren gewonnen!  Het was super leuk!!! 
Yentl: Ik vond het super tof en we hebben een super toffe quiz gemaakt en we hadden 4 fouten.  Ik vond het tof.

Lies: Ik vond de quiz heel tof en makkelijk.

Tiffany: Ik vond het heeeeeeel leuk omdat mijn oma en opa er ook waren.

Loic: Het was wel leuk.  De vragen waren makkelijker dan vorig jaar.


Eerst hebben we een quiz gedaan...




Daarna hebben we nog een gsm-zakje gemaakt.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten