zondag 10 september 2017

De eerste week zit erop...

De eerste week zit er op.  Maar wat vonden de leerlingen er zelf van?


Otto: Juf Els is een hele toffe juf.  De toetsen zijn goed verlopen en het valt allemaal wel nog mee.

Nanou: Het is al een super toffe week geweest.  Juf Els is super leuk.  Dit jaar wordt super.    
Yuna: Juf els is MEGA leuk.  Ik voel dat dit jaar het leukste jaar zal worden.
Roos: Het was een super toffe week.  Een grapje zit altijd in haar schema.  Het is het leukste jaar!!! 
 
Dayanara: Juf Els is super leuk.  En het is hier super leuk!
Amber: Ik vond deze week een super leuke week.  Tot nu toe vind ik het een toffe sfeer!
Fé: Juf Els is heel leuk en tof.  We hebben een heel tof lied gezongen in het Frans.  😊

Birthe: Het is hier super leuk.  Ik hoop dat ik veel ga leren dit schooljaar.  Als het van de eerste week al zo leuk is... wat dan voor een jaar?
Mirco: Ik vond het super leuk en tof.  Maar het is best moeilijk.

Marian: Deze week was heel leuk.  We hebben een toffe juf.

Laticia: Ik vind juf Els een superleuke juf.  Ik dacht dat die eerste les Frans moeilijk ging zijn...  Maar die viel reuze mee!

Loïc: De juf is tof en Frans is leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten