donderdag 18 december 2014

Glad, gladder, gladst!!!

Op donderdag, 18 december 2014, kregen de leerlingen de kans om te gaan schaatsen in Beveren.
Wij konden die dag ook rekenen op de hulp van meester Yannick.  Bij deze nog eens bedankt!
 
 
Wat vonden de leerlingen van deze activiteit?
Oummi: Het was keileuk!  Maar het was wel vervelend toen ik de hele tijd viel.
 
Yassir: Het was leuk.  Maar het was niet leuk om te vallen.  We hebben gewandeld in het park. :-)
 
Jaspreet: Het was leuk.  We hebben samen met meester Yannick en juf Els gewandeld.  Toen gingen we schaatsen.  Spijtig dat juf Els en meester Yannick niet meededen. :-(
 
Magalie: Ik vond het schaatsen keileuk.  Spijtig dat meester Yannick en juf Els
niet meededen.
 
Arwen: Het  was leuk.  Ik zou nog eens willen schaatsen!
 
Kyara: Ik vond het heeeeel leuk! Het was de 2de keer dat ik schaatste en ik ben maar 1 keer gevallen.
 
Amamatou: Ik vond het heel leuk.  Maar spijtig dat ik de hele tijd viel.
 
Yasaffie: Ik vond het heel leuk.  Maar ik kon alleen niet schaatsen...  Ik vond het heeel spijtig voor Dina dat die ziek was.
 
Thorsten: Ik ben 6 keer gevallen.  Het was koud met dat water.  Het leukste was in het midden schaatsen.
 
Joeri: Ik was 2 keer gevallen.
 
Lorenzo: Ik was ongeveer 13 keer gevallen.  Maar het was wel leuk!
 
Stef: Ik vond het niet zo leuk...  Ik ben 3 keer gevallen.
 
Anika: Ik ben 5 keer gevallen.  Maar het was wel leuk.
 
Alysha: Het was heel leuk!  Maar niet om te vallen...  Ik was helemaal nat en dat vond  ik minder leuk. : - )
 
Mike: Het was leuk met Tariq , Yassir, Lorenzo en Stef.
 
Hier volgen enkele foto's van de leerlingen in actie...







 
Dan nog enkele sfeerbeelden...
 









Geen opmerkingen:

Een reactie posten