zondag 8 september 2013

Welkom in het 5e leerjaar!

Op 2 september 2013 verwelkomde ik 17 leerlingen in mijn klas!
Welkom Aya, Xim, Rosana, Djiego, Morwenna, Shirley, Laurian, Sandro, Milan, Selina, Jorn, Bradly, Ricardo, Stefanie, Angelo, Jarne en Nina!!!
Laten we er samen een tof en leerrijk schooljaar van maken!


Maar wat vonden de leerlingen zelf van hun eerste week school?
Jarne: Ziet er leuk en moeilijk uit.  Ben benieuwd naar volgende week.

Djiego: Het is heel leuk in het 5e en juf Els is ook heel grappig.  Het is ook al wat meer werk.

Aya: Juf Els is een lieve juf.  Er begint veel werk aan te komen maar het blijft leuk.

Laurian: Ik zat in een nieuwe school.  Nu zit ik in De Bron.  Dat is een veel leukere school.

Milan: Het is best wel leuk hier.  Maar een beetje veel huiswerk. De juf is lief.

Sandro: Ik vond de eerste week school echt de max.  Leuke juf, leuke klas.  Echt de max!

Angelo: Ik vond de eerste schooldag echt leuk.  De juf is lief en grappig.  Maar het huiswerk is wel veel.

Jorn: Ik vond het heel tof de eerste week bij juf els in het 5e.  Frans leren vond ik leuk.

Nina: Ik vind het heel tof om bij juf Els te zitten!!!!!  Ze is een toffe juf!

Xim: Eerste week superleuk.  Frans is supertof.

Morwenna: Eerste week super!!!  En juf Els is ook super.

Bradly: We hebben onze eerste les Frans gehad.  Het was leerrijk.  Het was een leuke week .

Ricardo: De eerste week was megaleuk.  Het was fantastisch.  Ook de eerste les Frans was fantastisch.  De juf ook.

Stefanie: Het was een fantastische week.  Ik wil alle weken zo.  En een schitterende juf.  Het Frans was ook leuk.

Selina: De week was heel leuk.  Het Frans was ook heel leuk

Shirley: De eerste week was heel leuk.  Het Frans was ook leuk.  We hebben superleuke juf!!!

Rosana: De eerste week was heel leuk.  We hebben een leuke juf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten