donderdag 22 maart 2012

We krijgen bezoek van de mammies en de pappies!!!

Op vrijdag, 16 maart 2012, was het bij ons openklasdag.  Op die dag krijgen de ouders de kans om hun zoon of dochter in de klas aan het werk te zien.

Volgende opdrachten stonden op het programma:

sokkenpoppen maken
De leerlingen kregen allemaal een sok en mochten zich daar creatief op uitleven met naald en draad.














Zumba
Juf Lotje had de juf een dansje aangeleerd op het liedje "Ai se eu te pego".  Na de speeltijd was het aan de leerlingen.  Ze hadden het snel onder de knie.  De mammies en pappies hebben ook actief meegedaan.  Dat verdient een stickertje!!!


Maar wat vonden de leerlingen zelf van de openklasdag?
Jyrki: Ik vond het heel tof en leuk en de dans was keitof.  De ouders waren ook aan het dansen.

Eva: Het was leuk en m'n mama deed een beetje gek bij het dansen zoals altijd.

Clarissa: We moesten sokkepoppen maken en dansen.  Het dansen was het leukst.

Evi: We moesten sokkenpoppen maken met sokken, vilt en knopen.  Dan moesten we dansen en dat was op het liedje Ai se tue pego van Michel Telo.

Melissa: Ik vond het dansen het leukst.  Maar de sokkenpop was minder...  Ik was blij dat mama mij hielp!!!!!

Khiandra: Ik vond het leuk.  We dansten en maakten sokkenpopppen.  Ik vond het dansen het leukst.

Elise: Ik vond het dansen echt heel leuk.  De sokkepoppen zijn ook heel leuk gedaan.

Sun: Het was leuk om je ouder(s) te zien dansen en dat ze je holpen met de sokkenpop .

Dylan: Het was heel leuk en zeker het dansen.  Maar wel jammer dat er voor mij niemand was...

Veerle: Het was heel leuk.  We moesten een sokkenpop maken.  We hebben ook zumba gedaan.  De mama's en de papa's hebben ook meegedaan.  Dat was grappig.

Alejandro: We hebben sokkenpoppen gemaakt en we hebben gedanst.

Michael: Het was die dag erg leuk want tijdens het sokkenpopppen maken heeft mijn ma het meeste werk gedaan...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten